Loading
Anime Figure Store
frozendesiire

frozendesiire

«…»
Последний визит 1 месяц назад • Регистрация 6 лет назад9,581 просмотр. (8,948)

Фигурки275

Товары39

Медиа5

О себе

Смотрю
Aldnoah.Zero, Rokujouma no Shinryakusha!?, Tokyo Ghoul, Mahouka Koukou no Rettousei
Фотоаппарат
Cannon 1100D, GoPro hero3+ black
Компьютер
Windows 7 64-bit, i7 3.92GHz (OC), 32gb 1866MHz RAM, Sli GTX 680 (second stage OC (2x) ), 9TB raid setup

Комментарии12

0pt
frozendesiire (4 года назад) #2749678It is XD, thankfully it wasnt to windy that day.. not sure how my dress would have survived in the wind.
Hahaha, well I'm glad it survived! x'D
4 года назад
0pt
frozendesiire (4 года назад) #2747183Haha, thank you! it was certainly one of the most eye catching 'cosplays' i've worn
Who are you cosplaying? : 3
Edit: Is it Bubbles from The Powerpuff Girls? x'D
4 года назад
1pt
I love your profile picture. : 3
4 года назад
0pt
DeadlyAnime Web Designer
Посмотреть спойлерСпрятать спойлерYou are the birthday star today... Happy birthday! ...xD ...xD
4 года назад
0pt
frozendesiire (5 лет назад) #2267230I back this

Eeeeeeeeeeeee Kotoriiiiii ;w;

I'm still here just not on FB for now XD That's one sure way to lure me out though ;w;
5 лет назад
0pt
frozendesiire (5 лет назад) #2194699special is really the only fun way to be ;)
also im not sure how i missed it but omg nisekoi :>


I'm so excited! i got 2 of my chase figure this week - Yoshino nendoroid and mami figma!
hehehe Nisekoi! I loved it! I can't wait for some figures to come outttt! yyayyyyyyy
5 лет назад
0pt
frozendesiire (5 лет назад) #2192087well thank you very much :>
but i dunno about the weirdo comment ;D hue hue hue
Recommendation wise, depends really what you're after :P
myanimelist.net...
Generally the 10/10's arn't bad tho :D
(also late reply woo mangos keeping me entertained)


Sooo many haha
Lol... Mangos

Special Michael :3
5 лет назад
0pt
Ok.. So apparently we like very similar anime and you also have an awesome collection :D apparently not such a weirdo :3 :p any recommended anime?
5 лет назад
0pt
I must thank you for starting off my collection with kirito and asuna!
5 лет назад
0pt
Welcome at Tsukiboard ^^. Have a great stay.
6 лет назад
Остальные комментарии
Anime Figure Store

Друзья12

Клубы4

Twitter