DFC - DutchFigureCollectorsDFC - DutchFigureCollectorsn/a

Betelgeuse
Regular Boarder

Betelgeuse

Онлайн Нет
Уровень 12
Регистрация 7 лет назад
Сообщений 22
Местожительство Netherlan...

8 месяцев назад
Hallo, beste lezer(es),

sinds vanmiddag kan mijn Akira Yumemiya figuur niet meer lang rechtop blijven staan. Eerst niet langer dan een paar uur, maar zo net niet langer dan een paar seconden nadat ik haar op haar voetstuk trachtte vast te zetten. Ik vraag me af: "komt dit door warmte of vochtigheid, of misschien wat sporen van vet?"
De heupstrik (om dat maar zo te noemen) wil ook niet meer vast blijven zitten aan haar rug. Ik denk alzo dat de gaatjes zijn opgerekt.

Zou iemand mij kunnen & willen helpen met de reparatie van dit figuur, alstublieft?

Bij voorbaat dank.

Josine
Regular Boarder

Josine

Онлайн Нет
Уровень 15
Регистрация 2 года назад
Сообщений 78
Местожительство The Nethe...

8 месяцев назад
Waardoor blijft ze niet goed staan? Heeft ze leaning issues waardoor de figure niet meer in balans kan staan of bieden de pegs niet genoeg grip meer? Een foto van het probleem zou wss ook helpen :)
Обновлено 8 месяцев назад #19405635

Betelgeuse
Regular Boarder

Betelgeuse

Онлайн Нет
Уровень 12
Регистрация 7 лет назад
Сообщений 22

7 месяцев назад
Sorry voor deze late reactie; op de een of andere manier werd ik niet op je reactie geattendeerd, of ontging die notificatie mij.

"leaning issues", "pegs"?? <- wat zijn dat?

Als ik wist waardoor ze niet goed bleef staan (op het moment ligt ze in drie gescheiden delen op elkaar), had ik dit topic niet gestart.

Ik heb zelf geen foto-apparaat oid, dus kan geen plaatje online zetten.

tharglet
Regular Boarder

tharglet

Онлайн Нет
Уровень 10
Регистрация 9 месяцев назад
Сообщений 93
Местожительство UK

7 месяцев назад
Betelgeuse (7 месяцев назад) #20068963"leaning issues", "pegs"?? <- wat zijn dat?

Leaning issues:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/66/The_Leaning_Tower_of_Pisa_SB.jpeg

Pegs:
http://i.imgur.com/H3kkNRr.png

Betelgeuse
Regular Boarder

Betelgeuse

Онлайн Нет
Уровень 12
Регистрация 7 лет назад
Сообщений 22

3 месяца назад
Bedankt voor de toelichting, tharglet.

Met behulp van simpele hobbylijm & een hulpverlener is ze weer 'hersteld', en ik denk dat het vooral de pegs waren, waardoor Arika geen balans meer kon houden.
Обновлено 3 месяца назад #25211203

Наверх ↑

Вступите в клуб для участия в обсуждении